miércoles, 20 de mayo de 2009

ENTRENAMENTS DEL CAP DE SETMANA PASSAT

Aquesta entrada està feta en un poc de retard, però ahí va.

Aquestos són els entrenaments que vaig fer el cap de setmana del 15 al 17 de maig. Em va fallar el meu company Juanito, que encara estava un poc tocat i va estar fent fent bici.

El divendres 15 vaig fer el meu primer día de bici d'enguany. Vaig fer una volta de 58 km. i 450 m+ de desnivell en 2 hores i a una mitja de pulsacions molt baixa. No està mal per a començar. La ruta va ser tota per carretera: Vall d'Alba, Benlloch, Vilanova d'Alcolea, Cabanes, Pobla Tornesa, Vilafamés, La Barona, La Pelejana, Vall d'Alba.

Vaig comprendre perquè els ciclistes tenen fama de competitius i de picats. Anava jo en la meua bici de muntanya en la motxileta a l'esquena, i a l'altura de Cabanes, per el desvio nou que han fet, anava tranquil i encantat perquè encara no había passat per allí, i anava soriejant. En això que em passa un corredor del club "La Corca de Vila-Real" en bici de carretera, al que no había vist en cap moment. No sé d'on va eixir. I en lloc de quedar-me, em vaig posar a roda. De cara a la Pobla, que la carretera pica cap amunt, ell poc a poc anava pujant pinyos, i jo a la marxeta darrere d'ell. Va arribar un punt en que l'haguera passat, però em va saber mal, així que vam anar fins a la Pobla junts i després cadascú a sa casa.
Si no m'haguera passat, no haguera incrementat el ritme. Però el fet de passar-me va fer que acabara la rodada més ràpid de lo que ho haguera fet. Ací naix la competivitat que ells tenen i que moltes vegades ens falta als corredors.

El dissabte vaig tindre un entrenament prou dur, de rodatge més costes. Que damunt encara es va fer més dur perquè es va juntar massa en la sessió de bici del divendres per la vesprada. I per a rematar, entrenar sol i en molta calor. Però bé, entrenament fet, quasi 2h30' de feina a la saca.

I el diumenge vaig anar a entrenar part de la Volta al Terme de Fondeguilla, que serà Campionat d'Espanya el proper 13 de juny. Vaig entrenar en J.A. Ruiz, en Sebas Sánchez i en Ignaci Cardona, tots del Running Team. Vam començar l'entreno tard, a les 9:20, ja que Sebas i Ignaci pujàven d'Alacant. Per pista i senda, Juanan ens va portar fins el km. 19 de la cursa, i vam fer des d'ahí fins a meta. Vam fer quasi 22 km. i 1200 m+ de desnivell. Encara rai que vaig agafar el camelback, perquè va fer molta calor i en el recorregut no hi ha cap font per a omplir el botellí.
El ritme va ser mig, però al juntar-se en l'entreno dels dos díes anteriors, doncs es va acabar fent pudent.
Lo que més em va agradar de la part que vam fer, va ser la baixada de Pipa fins el riu. En 1,6 km. hi ha un descens molt tècnic de 433 m. de desnivell. A final de cursa, aquest baixada picarà molt, i més tenint en compte que després queden uns 2 km. fins a meta picant cara amunt, per a rematar.

Ara una altre día, toca fer la primera part de la cursa.

El Campionat d'Espanya serà molt molt dur, ja que es juntaran un circuit molt dur i tècnic i la calor que al mes de juny ja apreta. Així que la clau estarà en regular molt bé des del principi, i anar fent feina poc a poc, i replegant a gent que eixirà ràpid i que s'enganyarà (o ens enganyarem.... esperem que no).

No hay comentarios: