viernes, 26 de febrero de 2010

PER FI TORNE EM TORNE A POSAR VASELINA

Ieeeeee, no malpenseu, que la meua orientació sexual no ha canviat, no van els tirs per ahí.

La qüestió és que aquesta setmana ja ha fet un oratge mig bo, almenys en quant a temperatura, ja que l'aire no vol parar (el dimecres va bufar molt fort).

El dimarts a migdia vaig tornar a entrenar en pantalons curts i mànega curta. I per això lo de la vaselina, per a que no s'escalde l'entrecuixa. Així com a principi de temporada l'oratge ens va deixar entrenar de curt fins a principis de desembre, ara ni m'enrecorde dels dies que feia que no em posava pantalons curts (igual des de la cursa de Tombatossals a finals de desembre). Però bé, ara ja toca que poc a poc, al menys al ple del día, vaja fent bona temperatura i solet.

El dimecres vaig pujar a fer el rodatge suau que tenia, al Pla de La Creu. La ruta va ser Pla de la Creu-Sant Joan-Pla de la Creu. No feia fred, però l'aire bufava de valent, i encara queda algo de neu i gel per allí dalt,  així que eixe dia pantalons curts i mànega llarga. I ahir la mateixa indumentària. A vóre si poc a poc anem agafant coloret, que aquest hivern ben poc que em vist el sol.

Aquest dissabte 27, torne a competir després de 10 setmanes sense fer-ho. La cursa és la Marxa a Borriol i servirà com a test per a vóre on estem. La idea és de competir, però buscant bones sensacions, que el cos tinga "xispa" durant tota la cursa, acabar fort i no sentir agobio en cap moment (¿és possible tot açò?). Ja vorem si ho aconseguim, ja que aquesta setmana tinc la sensació d'estar fet pols, sobretot per el matí quan em desperte, que tinc la sensació de no haver descansat. Però bé, aquesta cursa és el punt d'inflexió per encara la preparació final per a la MiM. Així que ..... bona lletra.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

IIeeeee Vicent!!! Ací tens un nou fan del teu blog!!!
A vore si ens agüanta aquest oratge, que a mi també em fa falta agafar algo de coloret, jejeje...
Espere que tingues una molt bona carrera demà i que obtingues totes eixes bones sensacions que demanes i esperes, molts ànims i a tope!!!

David Mundina.

Unknown dijo...

Hola Vicent:
Al llegir que t'habies tirat a la vasselina m'he estranyat, un mascle tan fort com tú, no pot fer mariconaes, que vatge bé el dissabte i ja ens vorem després de la cursa, perqué quan jo acabaré tu hi ha hauràs esmorçat i tot.

VicentP dijo...

Que et vaja bé a tú també i ja compartirem una cerveseta després de la cursa.