viernes, 12 de febrero de 2010

MÉS DUR QUE L'ORATGE

No m'agrada l'hivern (preferisc que em caigue la gota de suor per el nas que estar arropit de fred), i aquest ja s'està fent molt llarg. Tampoc és que siga llarg, ja que va vindre en retràs i encara estem en época de fred. Però és un hivern dur, almenys ací dalt. Fa un parell de mesos en els que pocs dies agradables i bons hem tingut. A més enguany està fent molt d'aire.

Jo ahir li vaig traure pit a l'hivern. Feia fred, ja que en tot el día no vam passar de 3ºC ó 4ºC. I un aire asquerós que s'ho emportava tot. Com diuen la gent major, feia un día aspre. I com que feia un día així, i ja em canse de dies d'estos, vaig voler ser més dur que l'oratge i a migdia me'n vaig anar a entrenar al Coll del Vidre, on encara feia un oratge més aspre que ací baix a Atzeneta. Quan vaig deixar el cotxe el termòmetre marcava una temperatura de 0ºC (ni fred ni calor, jejeje) i un aire molt molt fort. La vestimenta, malles pirata, camiseta de mànega curta, jaqueta  windstoper de ciclisme (mai l'havia gastada per a córrer), buff al cap i al coll i ulleres de sol. No vaig patir gens de fred, però l'aire era prou molest.

Així li vaig plantar ahir cara a l'hivern i vaig ser més dur que ell. Qüestió de motivació.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentarios:

criberes dijo...

Hola Vicent:
Si senyor, amb un parell.....això ja ho pedràs,el tio Deme també va eixir el dijous que el vaig vore quan anaba al bovalar.Sou els dos més durs del poble.

VicentP dijo...

¿Ho pedré? Açò va a més, jejejeje.

Si Deme va anara al Bovalar, dur també. Dalt on es va cremar, encara que baix al poble bufe poc l'aire, allí bufa exagerat.

Aquest matí quan hem eixit nosaltres cap a les 9:15, Deme, Rober i Belen ja estàven al Cantal Gros estirant. Han matinat un poc més que nosaltres.
Avui també ha fet fred. Ara mateix estem a 1,5ºC i està caent aiguaneu. Argggggggg !!!!!