martes, 16 de febrero de 2010

CONCENTRACIÓ RUNNING TEAM TRANGOWORLD

I una setmana després de la concentració d'Atzeneta, vam fer la primera concentració i presentació del meu equip, el Running Team Trangoworld.

Vam estar a La Granja de San Ildefonso, a Segobia, localitat famosa per el seu Palau Reial i per la seua fàbrica de làmpares de vidre. La concentració va ser en aquesta localitat per dos raons, la primera que l'ajuntament de La Granja és aquest any patrocinador del nostre equip i la segona que aquesta és la localitat de dos dels tres fitxatges d'èlit que ha fet l'equip, Raúl García Castán, actual campió d'Europa i d'Espanya de curses de muntanya, i David López Castán, actual campió de la Copa d'Espanya. L'altre fixatge d'èlit és Miguel Caballero Ortega, que eixe cap de setmana competía en una cursa d'esquí de muntanya i que no va estar present a la concentració.

La resta de gent que vam estar són, de Castelló Remigio Queral, David Mundina i jo. D'Alacant Carlos Marquina, Jose Mª Davó, Myriam Talens i Gali, Esther Gil i Sebas Sánchez. I també van compartir cap de setmana en nosaltres els atletes del Salomon-Santiveri Aurelio Olivar i Mónica Aguilera, que el passat cap de setmana van guanyar els dos un marató de muntanya a les Illes Canàries.

Faltava prou gent que després nomenaré.

Remi em va replegar a mi a les 5 del matí del dissabte. Vam anar a buscar a David a Sant Joan de Moró i ja ens vam anar cap allà. Ens els d'Alacant haviem quedat a Honrubia. Allí vam desdejunar i vam reprendre el camí cap a La Granja, pujant per el mític port de Navacerrada, on feia un oratge aspre, aspre.

Vam arribar a La Granja a mig matí. Raúl ens esperava per a acompanyar-nos al nostre lloc d'allotjament, unes cabanyes de fusta que ens va cedir l'ajuntament de La Granja i on vam estar molt bé. Vam deixar les maletes a les cabanyes i vam anar en Raúl i David a fer un visita turística per els jardins del Palau Reial. Quina meravella. Dins dels jardins tenen ells alguns dels seus circuits d'entrenament. Hi ha un llac que ells anomenen "el mar", que és on fan les sèries. Quin privilegi, poder fer sèries a 1300 m. d'altitud.

Després de la visita als jardin, ja ens vam anar cap a l'ajuntament, on es va celebrar la presentació. L'acte va estar presidit per Raúl, David, Carlos i l'alcalde i la consejala d'esports de La Granja.

I després de la presentació, a dinar. I després de dinar, com no, a entrenar. Per la vesprada vam fer una ruta per el costat del riu. És un circuit suau, ondulat en molt poc de desnivell, tot per pistes i sendes molt bones, perfecte per a fer una rodadeta suau. Vam fer 1h45' i vam arribar quasi de nit.

Ens vam pegar un dutxeta a les cabanyes i vam anar a fer una visita a la capital, a Segobia. Vam fer una passejada per el centre, vam anar a vóre l'acueducte i com no a fer-nos una cerveseta i una picadeta a un baret del centre. Genial.

Després a sopar i a dormir, que entre la matinejada que haviem pegat, el viatge i l'entrenament, estàvem tots fundits.

Al dia següent, després de fer un bon desdejuni a un bar de La Granja, vam fer el segon entrenament del cap de setmana. Vam fer un rodatge de 3 hores per un circuit molt xulo. Jo ja coneixía quasi tot el circuit, ja que part d'ell el vaig fer fa dos anys quan vaig estar de concentració en ElClinic, i l'altra part coincidia en la cursa de la Copa d'Espanya que vaig fer el mes de maig de l'any passat. El circuit va oscilar entre els 1200 m. que està la Granja i els 1700 m. de la part més alta que vam tocar. I tot per pistes forestals i senda, molta senda i molt bona, tota per baix de bosc. ¡Quina passada! En aquest rodatge Raúl ens va ensenyar un tallafocs, que ens va dir que li costa 25' de pujar. "Cuando me machacaba, lo he llegado a subir hasta 5 veces". Què bèstia !! Nosaltres sols vam pujar la mitad.

La veritat és que Raúl i David, a part de la genètica i la qualitat que tenen com a atletes, es poden sentir afortunats de viure allí. Se'ls junta tot, unes grans qualitats físiques per a fer aquest esport i un entorn per a entrenar envejable. Viuen a 1200 m., tenen circuits com el que vam fer el dissabte (tipo cross) per a fer rodatges suaus o rodatges a ritme. I tenen alta muntanya al costat de casa sense agafar el cotxe, ja que poden pujar fins als 2600 m. que està el Penyalara i altres pics que hi han a aquest macís. ¡Qui visquera en un lloc així!

Després d'entrenar, dutxeta i viatge cap a casa. Vam moure per a dinar per el camí  i no perdre temps, ja que ens esperàven algo més de 5 hores de viatge.

Al igual que a la concentració de la setmana anterior, només es poden traure més que conclusions positives d'un cap de setmana així. En l'equip també repetirem més vegades.

Aquesta és la gent que enguany forma part del Running Team Tragoworld:

Raúl García, David López i Miguel Caballero.
Jose Manuel Granadero i Teresa Forn.
Remigio Queral, Juan Antonio Ruiz, Chari Adrián, David Mundina, Francisco Robres, Vicent Betoret, Juan Navarro i Vicent Peris.
Victor Serrano, Ignasi Cardona, Jose Luis Arenas, Diego Hernández Miota, Miguel Ángel Sánchez, Carli Sánchez, Sebas Sánchez, Conchi, Esther Gil, Roger Casal, Emili Sellés, Myriam Talens, Gali, Jose Mª Davó, Luis Marcos Silvestre, Teresa Nimes i Manuel Perozo.

Un equipaso. I un autèntic luxe poder compartir equip en atletes de la talla de Raúl.