miércoles, 2 de marzo de 2011

38 PPM


Eixes són les pulsacions que tenia ahir a migdia sentat davant l'ordinador, passant inscripcions per a la Pujada a la Nevera. Em vaig quedar a l'oficina tot sol, sense cap soroll, i en el silenci. Notava bategar al meu cor. Em pareixia que anava molt poc a poc i em vaig posar a contar les pulsacions.........38. Mai havia tingut un valor tan baix, simplement sentat. Les pulsacions basals (les que tenim dormint o abans d'aixecar-se del llit) sí que les vaig arribar a tindre en 36 ppm. la temporada passada. Aquesta nit me les mediré.

DIMARTS 01/03/11:

1h03'02" running. 310 m+ a una mitja de 119 ppm i 146 de màxima.
Ruta:  camí vell de Castelló-Coll de la Bassa-repetidor-creuar tot el Bovalar per dalt (sense arribar al punt geodèsic)-Atzeneta.


Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

no digues aixo, qe la penya del club encara traura que aço de pasar inscripcions es bo per a la salut......

o es que august te esta estresando.....