viernes, 30 de enero de 2009

PREPARATS, LLESTOS, JA !!!!!!!! COMENÇA LA LLIGA.


Bé, doncs ja tinc ací el primer objectiu de la meua temporada muntanyera. Aquest diumenge comença el "Campionat de Lliga de Curses per Muntanya FEMECV" de la Comunitat Valenciana.
Cada any tinc més ganes de que arribe. Són curses curtes, dures, en molt de desnivell i tècniques. Muntanya dura, com a mi m'agrada.
En estos cinc mesos que porte de temporada ha hagut de tot. Intensos entrenaments, dures sèries a les pistes, canvis de ritme, rodatges suaus, rodatges no tan suaus, alguna cursa preparatòria, pero sobretot muntnaya. Enguany Juanito i jo hem tocat més muntanya tècnica que cap any, fet que espere es note a l'hora de competir, ja que els anys anteriors sempre m'he quedat en la sensació d'arribar un poc verd a l'inici de la Lliga. Arriba l'hora de rendir A TOPEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!
Comencem aquest diumenge a la població alacantina de Monòver. I correm més gent de l'equip que cap any. Enguany som 10 corredors els que debutem el diumenge, i segurament tots completaràn les 3 curses de la Lliga més el Campionat Absolut. A la dreta està el calendari complet.
Seràn una Lliga i un Campionat molt intensos, ja que aquestes cuatre competicions, enguany la Federació les ha concentrat en només 6 setmanes. No sé ben bé quin criteri hauràn seguit per a concentrar tant el calendari oficial, però és lo que hi ha. A més, la segona cursa de la Lliga, la de La Vall d'Uixó, és enguany molt molt canyera, en un desnivell positiu de 1500 metres en 20.5 km. Serà dur aguantar totes aquestes setmanes a un ritme tan fort.
En xiques tenim un "EQUIPAZO". Tenim a l'actual campiona de la Lliga 2008 Maria Izquierdo. I s'afegeixen a la lluita super Rosa Guillamón i Xari Adrián. Jo aposte per un podium femení complet de ElClinic a la Lliga 2009.
I els xics esperem fer-ho lo millor possible, ja que la competència és molt dura. Juanito i jo aspirem a tornar a estar entre els 10 primers. Ell ja va quedar el 5é fa dos anys i jo vaig quedar el 6é l'any passat. Millorar això sería la llet i tindríem opcions de clavar el cap (o millor dit les cames) a la Selecció Autonómica. Els dos anys ens hem quedat de corredors reserva, a vóre si enguany ens guanyem la titolaritat.
El nostre crid de guerra, serà un any més A TOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!
Salut i muntanya.

No hay comentarios: