martes, 20 de marzo de 2012

SETMANA D'EUFÒRIA I DE CONEIXEMENT

Sisena setmana d'entrenos per a la CSP finiquitada.

Ha segut una setmana molt satisfactòria, en la que continuen els entrenos amb bones sensacions i amb una bona recuperació després de la cursa feta el cap de setmana anterior.

Fer un podi, sempre dóna satisfacció. I si no en fas quasi mai, com jo (jejejeje), encara en dóna més. I eixa satisfacció et porta a sentir-te eufòric. Però aquesta setmana, lluny de deixar-me portar per eixa eufòria, he entrenat amb molt de coneixement i fent ús del sentit comú.

Primerament, eixe sentit comú em transmet que encara no puc dir "ja no estic lessionat del turmell". Ni vull ni puc cantar victòria. 

També em transmet que encara que a Xerta van eixir les coses bé, jo no he fet mai cap cursa tan llarga com la CSP, i que per tant, tinc molt a aprendre i molta experiència que agafar. Hi ha que xafar a terra, saber on estem i fins on podem arribar.

Un sentit comú que aquesta setmana m'ha fet alçar el peu els dies de qualitat, per a afavorir una correcta recuperació.

I un sentit comú que em deia, que encara que em venia molt, molt, molt de gust, no havia de fer tot el Training Camp de la CSP-115 que ha tingut lloc aquest cap de setmana. Després d'haver fet una cursa de 70 km. la setmana anterior, aquest cap de setmana, ni el míster ni jo veiem gens convenient el fer-ne 70 més, encara que foren repartits en 2 jornades.

Però bé, ha estat un cap de setmana molt bo. El dissabte un dels entrenos que més m'agrada, combinant l'entreno a peu i amb la bici de carretera, llarg, tranquil i solitari. I el diumenge assistència a la segona jornada del Training Camp, fent l'últim tram de la CSP (Vistabella-Xodos-Sant Joan) i compartint entreno amb els cracks (Miguel Heras, Nerea Martínez, Remi,......) i amb companys i amics.

La gent del C.M Vistabella i C.M. At-Zenet (Ruben, Eladi, Alberto, Odi, ........) s'ho han currat de valent, estant tot el cap de setmana involucrats 100% en l'organització d'aquest event. Un 10 per a tots ells.

La setmana ha donat per fer aquestos entrenos:

15h58'14" hores ; 70,8 km. running + 169,71 km. de bici ; 4.528 mD+

Salut i muntnaya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: