miércoles, 14 de marzo de 2012

I A LA QUINTA, COMPETICIÓ

Bé, una més. I aquesta amb moltes satisfaccions. En queden 9 per al gran objectiu.


Aquesta ha segut una setmana de competició, en la que he participat en el II Trail de Les Fonts, de la que he fet una crònica al blog del meu equip, el C.M. GR-33 TOTTRAIL . Així que no cal tornar a contar com va anar la cursa, sino vos aburriré a tots amb les meues batalletes, jejeje.

Bona setmana d'entrenos, en la que continuen les bones sensacions i en la que competisc baixant un poc el volum, però mantenint 2 dies de qualitat.

Ni en el millor dels meus somnis, pensava en estar al pòdium. Però a les curses llargues, hi ha massa factors que ens poden influir. I els que anàven per davant de mi, per unes coses o altres es van anar descartant, i al final, sense buscar-ho vaig estar ahí.

Ara bé, el millor premi és que el meu turmell pareix que es vullga curar ja del tot. Encara no cante victòria, però ara ja fa prou dies que el note com l'altre. I el dissabte per exemple, ni vaig tindre molèsties corrent, ni tampoc  s'ha ressentit després.

Fent i fent, vaig arrastrant aquesta lessió des de setembre del 2010. O siga, que algo ja ha plogut (encara que últimament no massa). Només Mireia, Ramón i Luis saben la paciència que estic tenint, i lo que costa no decaure i intentar mantindre sempre una bona motivació. 

La temporada passada vaig anar fent, i per no parar vaig anar tenint continues recaigudes, fins que a Zegama, que tenia que ser un dia molt especial, el turmell va dir prou. Des de llavors, en l'entreno ha primat per damunt de la resta de coses la recuperació. I ara pareix que ja es veu la llum. ¡¡ Ojalà !!

Pareix que estem en el bon camí !!!

Els numerets de la setmana passada són:

13h25'57" hores d'entreno ; 93,95 km. de running + 65,02 km. de bici ; 4.160 mD+.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!




No hay comentarios: