viernes, 8 de abril de 2011

APUNTAT AL MaBo


No sóc massa donat a competir molt seguit, i menys després d'haver fet una ultra fa 3 setmanes. Però aquesta vegada el corredor dimoni li ha guanyat al corredor angelet, i finalment el diumenge seré de la partida al Marató de Borriol.

Aquesta cursa em va agradar molt l'any passat. És dura i tècnica com les que més m'agraden. I guarde bons records i bones sensacions, en una bona remuntada des de la pujada de les torres de llum fins a meta.

La planteje aprofitant l'estat de forma de l'ultra, i amb la "ressaca" d'aquesta, a vóre si puc rendir i disfrutar almenys com l'any passat. La sensació és que estic recuperat de l'ultra, però de vegades fins que no et poses a apretar al cos, no saps realment si aquestes sensacions són certes. Ara bé, tinc clar que no vaig a patir. Si les sensacions no són bones i no em trobe a gust em retiraré i prou. No pense patir per acabar, ja que açò no estava previst, i patir, ja ho vaig fer a l'ultra.

Bé, aquestos han segut els entrenos de lo que portem de setmana:

DIMARTS  05/04/11:

1h28'01" running. 17,27 km. i 401 m+. 133 ppm de mitja i 156 de màxima.
Ruta: Atzeneta-camí vell de Castelló-Coll de la Bassa-Repetidor-Bovalar-creuar tot el Bovalar per dalt-baixar-volta baix Bovalar-pont de Castelló-Casilla-Xop-casa.

DIMECRES 06/04/11:

1h05'01" running. 13,32 km. i 174 m+. 131 ppm de mitja i 152 de màxima.
Ruta: Atzeneta-pont de Castelló-toll-pont Useres-camí Castell-granja Otilio-Mas Propet-Madonya-Terres Blanques-plaques solars-Venta del Rullo-Mas d'En Jaume-bassot-camí dels Plans-casa.

DIVENDRES 07/04/11:

1h46'53" road bike. 49,74 km. i 380 m+ a una mitja de 27,9 km/h. 117 ppm de mitja i 145 de màxima.
Ruta: Vall d'Alba-Benlloch-Cabanes-Pobla Tornesa-Vilafamés-La Barona-Mas de Picando-La Pelejaneta-Vall d'Alba.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: