viernes, 2 de octubre de 2009

I PER FI, S'HA ACABAT LA TEMPORADA D'ESTIU

Des de la cursa de Vistabella que no he tornat a fer cap entrada al blog. Massa temps, però és lo que té l'estiu per a mi. En l'agobio de feina al mes d'agost, i que al setembre que ja baixa la feina han aprofitat els repartidors per a fer vacances, doncs he tingut el blog abandonat. Espere tornar en força.

Faré un resum de lo que han segut aquestes setmanes.

El 22 d'agost vaig competir a la Volta a peu al Castell del meu poble. Durant tota la setmana tenía clar que NO correría, ja que tan sols estava seguint un pla d'acondicionament, i a més eixa setmana per la feina sols havia eixit un dia a entrenar i hem trobava molt cansat. Però eixa mateixa vesprada fent el montatge per a la cursa, parlant en el meu cosí, hem va entrar el cuquet i al final, a "rexinflar". I la sorpresa va ser que sense esperar-ho, hem va eixir una bona cursa. Vaig fer una marca de 30'23", millorant en més de 30" la meua millor marca. Vaig fer la primera part de la cursa, tota de pujada, controlant prou en un grupet de 5 corredors i hem van quedar forces per a apretar a la baixada i despenjar-los a tots. Finalment vaig quedar 2on local i el 10 a la general. Eixa día vaig tindre eixa sort, que altres vegades falta estant molt millor físicament.

Al setembre, després d'una setmana de festes a Atzeneta i Vall d'alba, vaig tornar a reprendre la rutina d'entrenaments. Com els xiquets, al setembre una altra vegada al cole, però poquet a poquet i en bona lletra.


El 12 de setembre, vaig córrer la II Volta de Muntanya de Catí. Aquesta era la 5ena prova de la I Lliga de Curses per Muntanya Castelló Nord, en la que finalment he quedat el 5é classificat. Ni tenía ganes de córrer ni estava en condicions de fer una cursa decent, ja que estava totalment fóra de forma i en molèsties als abductors. Així que vaig córrer simplement per a completar 5 de les 6 curses obligatòries de la lliga i optar a la classificació final. Encara fent una primera part en molt de control, la cursa se me va fer llarga llarga. Hem pensava que hem quedarien forces per a apretar a la baixada i adelantar posicions i va ser al revés. A més vaig anar molt incòmode de turmells. Una cursa per a oblidar.

Ara poc a poc a vóre si tornem a agafar la rutina d'hivern i hem torne a posar en forma.

Aquest cap de setmana, Juanito i jo correm a La Vall d'Uixó al Fons de la Tardor en l'equip de Duplas. ¡En quin "fregao" ens vam posar quan li vam dir que sí que correríem en ells! Jo encara estic molt fluix per a aquestes batalles i damunt costipat de les xopades que m'he pegat aquesta setmana repartint (redeu, no faig més que queixar-me, pareix un ploró, jejejeje...), i Juanito va competir la setmana passada a Vilafranca. Així que no sé com anirà la cosa.

Aquesta ha segut una entrada ràpida per a reprendre el blog. En la propera, que espere fer aquest cap de setmana, explicaré la meua primera cursa de BTT el passat cap de setmana.

2 comentarios:

Unknown dijo...

Hola Vicent:
Te tindre que tornar a posar les rodetes a la bici, posat a correr i deixat de mariconades amb la BTT, aixó sols es per a quan no puges correr.
Lo que comentaes de Cati es normal, si no s'entrene no es pot competir encara aixina ho vas fer molt bé.
A vore si fem un hueco i anem a Xodos a fer la nostra aposta.El sr. Roca te ganes d'esmoeçar despres de patir, li tic preparada un paseig per l'infern. Jajajajajaj.

VicentP dijo...

¿Mariconades? Ja llegiràs la crònica. Vaig apretar com fa dies que no ho he fet a peu.