lunes, 20 de febrero de 2012

SEGONA "ULTRASETMANA" A LA SACA

Bé, ja tenim una altra setmana de les bones a la saca.


M'agraden aquestes setmanes, ja que encara que comencem a acumular moltes hores d'entrenos per a la CSP, el ritmes no tenen rés a veure amb els que es toquen preparant competicions més curtes. Com que el meu cor té pulsacions "diesel", m'agrada més açò.

Han segut 2 setmanes dures, no per els entrenos, sino per l'oratge que ha fet. El fred que no ha fet en tot l'hivern, l'hem tingut concentrat en 2 setmanes. I si al fred li sumem la barbaritat d'aire que ha bufat, ha hagut dies molt aspres per a entrenar, almenys per ací dalt. No recorde haver patit tant de fred a les mans entrenant, com el que vaig patir fa dos caps de setmana. Hi havia moments que em pensava que em caurien, de mal que em feien.


Però bé, pareix que el cap de setmana ens haja donat un respir en aquest aspecte.

Acabe la setmana amb els següents números:

15h53'55" hores d'entrenos ; 66,71 km. de running + 164,07 km. de bici ; 4.801 mD+.

¡¡ Que se prepare Heras !! Jejejejejejejejejeje.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!






No hay comentarios: