miércoles, 29 de febrero de 2012

I UNA MÉS A LA SACA

I ja tenim la tercera "ultrasetmana" a la saca. En falten 11 per a l'objectiu. Fent i fent, quan ens hagem donat compte, tenim ja la CSP al damunt.

Hem passat d'unes setmanes de fred intens, a un oratge primaveral. En algo més de calor del compte. El diumenge per exemple, ben bé es podia eixir a les 8 del matí a rodar amb pantalons curts i mànega curta. Algo tampoc massa normal per a ser encara febrer. Però la veritat és que preferisc açò, que el fred que he passat alguns dies.

El diumenge, vaig estrenar material ultra. Em faltava una motxila i ja la tinc. És la Salomon Skin Pro 10+3.

I com que també es punt d'anar renovant i provant sabatilles, aquesta setmana he estrenat les Lafuma SkyRace 2. No és massa aconsellable estrenar-les de la manera que ho he fet, però això diu molt a favor d'elles. Me les vaig posar per primera vegada el dimarts passat, en un entreno de 1h30' i rodant una bona estona a ritme ràpid. I el diumenge, que era el segon dia que les gastava, els vaig fer algo més de 3 hores. La primera sensació diu molt d'unes sabatilles. I en aquestes he tingut la sensació de que no fa falta "domar-les", que ja ho estan.

Ja faré una valoració més completa d'aquest material provat.

Els números d'aquesta setmana han segut:

13h48'45" hores entrenades ; 80,35 km. de running + 114,48 km. de bici ; 3.645 mD+.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: