martes, 31 de enero de 2012

RETORN A LES CURSES PER MUNTNAYA


III CURSA DEL PASTISSET:
25,52  Km. i 1.438 mD+ / 139 ppm de mitja i 151 de màx.
2h47'20" - posició 23 a la general.


Aprofite el retorn a les curses per muntanya per a reprendre el blog. He estat tentat de deixar d'actualitzar-lo definitivament, però com que m'agrada transmetre les meues vivències i sentiments "correrils", el torne a posar en marxa, a veure si torne a agafar la rutina i faig almenys un parell d'entrades setmanals, encara que de moment en una em conformaria.

El retorn no va ser massa bo a nivell de resultat. Ara bé, la mitja de pols que vaig fer, es correspon més bé a la d'un entreno ràpid, que a la d'una competició. Pujant eixa mitja 10/15 pulsacions, sé que puc estar prou més endavant, i per això continuarem entrenant i lluitant.

Les sensacions al principi de la cursa van ser bones. Un tram de barranc molt tècnic i llarg (uns 20'), mel per a posar a prova al meu turmell. Però aquestes sensacions es van acabar prompte.

Una vegada van vindre les rampes dures i els trams de caminar, vaig començar a acusar la falta de muntanya. I a més va començar a carregar-se'm la zona lumbar. Així que m'ho vaig agafar en calma, pensant que si a la segona part de la cursa (quasi tota de baixada, tan sols en alguns repetxons) em quedava gas, podia recuperar algunes posicions i arrimar-me al top-10, ja que portava prop a molt corredors.

Vaig coronar en 1h38'. I a la baixada, després de salvar un tram molt tècnic, vaig començar a baixar com una bala, per una senda molt bona, d'eixes que van per dins de bosc, de bon xafar i de terreny blanet. Pareixia que la cosa anava bé.

Però una vegada va vindre altra volta el terreny tècnic i els repetxons, em vaig començar a bloquejar d'esquena i a anar fatal, sense poder portar una zancada lleugera i còmoda, i anant molt "patós" a les baixades. No anava gens solt i el ritme ja era molt baix, lo qual em va fer perdre unes quantes posicions.

Em va sobrar 1 hora de cursa. O algo de desnivell. Tal vegada en una cursa més curta, el retorn haguera tingut millor sabor de boca.

Ara, lo més positiu de la cursa d'ahir és que no vaig tindre molèsties al turmell. I tampoc m'he ressentit després. I mira que de terreny tècnic em vam tocar. Així que em quedaré amb aquesta sensació. Hi ha que continuar lluitant i entrenant per a estar més endavant.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: