domingo, 5 de junio de 2011

TEMPORADA DE MUNTANYA FINIQUITADA

Després de lo que em va passar a Zegama el diumenge passat, poques ganes he tingut aquesta setmana d'entrenar. Lo que tinc clar, i així ho he decidit junt a Luis i a Ramón, és que la meua temporada de curses per muntanya s'ha acabat. 

I em fot molt, perquè tenia varies coses programades. La primera d'elles una historieta ultra (no competitiva) el dissabte que ve, que tindré que deixar per a més endavant i que substituïa a l'UTME que es va cancel.lar fa unes setmanes. També tenia pensat anar amb uns quants companys aquest estiu als Pirineus, a fer el recorregut de Carros de Foc en un parell de dies. I alguna idea més que em rondava per el cap.

Però ara l'objectiu principal és recuperar ja d'una vegada el turmell. Porte sense tindre'l al 100% des del mes de setembre, quan em vaig lessionar abans de Cavalls del Vent, i açò no pot continuar així. Em va deixar fer sense molèsties la cursa de Tombatossals i l'Ultra Trail de les Fonts. Vaig acabar el dia de la Marató de Borriol que ni podia posar el peu a terra. I a Zegama, cursa que em feia especial il.lusió, em vaig tindre que retirar. Així que ja n'hi ha prou. Demà vaig al metge i al traumatòleg a vóre que diuen.

Els entrenos d'aquesta setmana:

DIMARTS 31/05/11:

2h00'51" road bike. 56,02 km. i 755 mD+ a una mitja de 27,8 km/h. 114 ppm de mitja i 140 de màxima.
Ruta: Atzeneta-Les Useres-La Barona-Vilafamés-Vall d'Alba-Els Ibarsos-La Torreta-La Llorença-Atzeneta.

DIMECRES 01/06/11:

59'28" running. 11,61 km. i 112 mD+. 124 ppm de mitja i 135 de màxima.
Ruta: Atzeneta-camí gravera-Carrascalet-camí dels Plans-ctra. Albocàsser-1er assagador-mas d'En Jaume-Venta del Rullo-casa.

DIJOUS 02/06/11:

2h06'20" road bike. 57,65 km. i 782 mD+ a una mitja de 27,4 km/h. 117 ppm de mitja i 132 de màxima.
Ruta: Atzeneta-ramblella Benafigos-Atzeneta-Pelejaneta-Ibarsos-ctra. Culla-Llorença-Torre Embessora-ctra. Vila de Canes fins mas El Sola-Atzeneta.

DIUMENGE 05/06/11:

3h04'53" road bike. 78,03 km. i 1.358 mD+ a una mitja de 25,6 km/h. 112 ppm de mitja i 151 de màxima.
Ruta: Atzeneta-Vall d'Alba-Vilafamés-La Barona-Atzeneta-Benafigos-Vidre-Atzeneta.


Avui he eixit amb tres bikers d'Atzeneta. Amb Marc, Elias i Esteban. A meitat ruta hem fet un bon esmorçar a La Barona, al de Julian. I quan hem aplegat a Atzeneta, jo me n'he anat a llevar-li la carbonilla al cos, que portava tota la setmana a ralentí.


He fet la meua pujada més ràpida d'Atzeneta a Benafigos, pujant en 30'26". Hi han 9,36 km. i 507 mD+.


I la meua baixada més ràpida del Coll del Vidre a Atzeneta, baixant a una mitja de 53,3 km/h.


Després d'açò m'he quedat ben a gust.


Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!



2 comentarios:

Equipo Trail Running Cuenca dijo...

Ánimo Vicent y cura ese tobillo que te quedan muchas carreras todavía por hacer!!!

VicentP dijo...

Gracias César, en ello estamos. Ayer todo el día en el "taller". Por la mañana visita al médico deportivo, por la tarde al traumatólogo y para terminar el fisio. Tengo que hacerme una resonancia magnética y una gammagrafia. A ver qué dicen los resultados.