domingo, 1 de noviembre de 2009

JUANITO, CAMPIÓ DE LA I LLIGA DE CURSES DE MUNTANYA CASTELLÓ NORD


Aquesta entrada ja feia prou díes que la volia haver pujat, però estava esperant a que estaren les classificacions oficials de la lliga per a afegir-les a l'entrada, i m'havia despistat. Espere que el protagonista em perdone el retard.

El passat diumenge 27 de setembre, es disputà a Vilafranca la II Cursa Entreparets, última prova de la I Lliga de Curses de Muntanya Castelló Nord.

A Juanito li era suficient entrar dins dels 11 primers per a guanyar la lliga, ja que Remigio Queral que fins a aquesta cursa era el líder, no es presentà, al coincidir-li aquesta prova en l'última prova de la Copa d'Espanya.

La cursa de Vilafranca la va guanyar Vicent Calvo, que ha fet un final de temporada espectacular. Completàren el podi Juanito i Ezquiel Cuesta.

En la categoría de dones va guanyar Esther Catalan, per davant de Sonia Escuriola i Laia Cañes.

CLASSIFICACIÓ VILAFRANCA

CLASSIFICACIÓ LLIGA

Destacar la bona actuació a la Lliga de les atletes femenines del meu poble, del Club de Muntanya At-Zenet. Paqui Saura va guanyar la Lliga en la categoría de veteranes, fent també podi en aquesta categoría Tere Isierte. Belen Agut també va fer podi en la categoria senior femenina.

Jo per la meua part vaig quedar el 5é classificat a la Lliga. A Vilafranca ja no em vaig presentar, ja que eixe día vaig fer la cursa de BTT de l'anterior entrada. Encara que haguera anat a Vilafranca, tenia poquíssimes opcions de millorar aquesta cinquena posició, de no ser que a Duplas i a Ezequiel Cuesta els eixira una cursa desastrosa i quedaren del 30 cap enrere. I per darrere ja no em podia agafar ningú. Així que finalment, vaig decidir fer la cursa de BTT que em motivava molt més.

Salut i muntanya.

ATOPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios: