martes, 2 de noviembre de 2010

AIREEEEEEEEEEE


DILLUNS 01/11/10:

1h45'59" rodatge regeneratiu en bici de carretera. 44,85 km. i 715 m+ a una mitja de 25,4 km/h. 108 ppm de mitja i 132 de màx.
Ruta: Atzeneta-Les Useres-Costur-La Foya-Atzeneta.

Mare, quin oratge per a eixir en la bici de carretera. Però aquest és un d'eixos rodatges que s'han de fer i que et fan fort psicològicament. Just quan eixia em vaig trobar al meu cosí Javier i a son pare, i aquest últim em va preguntar cap on tirava. Gat vell en la bici, em va dir, "ves direcció cap a l'Alcora per Les Useres, que eixa carretera és prou raserosa". I així ho vaig fer. I la veritat és que, per a com bufava de fort l'aire, encara vaig rodar mitjanament a gust.

Així que molt d'aire, però lo que conta.....44,85 km. a la saca.

Per la vesprada, vaig replagar la meua bolsa obsequi de Cavalls del Vent. Ja sé que no vaig córrer, però Paco, un corredor que conec i que està casat amb una xica de Vall d'Alba, me la va replegar. Portar eixa camiseta, no serà lo mateix que si hagués corregut. Però ja que vaig pagar i finalment no vaig poder córrer, almenys tinc la bolsa obsequi. Gràcies Paco.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: