martes, 27 de marzo de 2012

MITJA MaBo

No, no he tornat a competir. Llàstima perquè és una de les curses que més m'agraden de les que he fet fins ara. És "dura i técnica de collons", però enguany no tocava.

Però els organitzadors de la cursa, em van demanar si els podia revisar la marcació de la segona part, per a que no passara com l'any passat, quan algú va canviar i va llevar cintes, i molts corredors, entre ells jo, vam tindre problemes per a seguir el camí correcte.

Així que vaig acoplar el meu entreno al circuit, fent la revisió des de La Pobla fins a meta. I quan vaig acabar, com que em tocava una tirada de 5 hores, vaig continuar rodant, des de Borriol fins a La Bassa de Les Oronetes, baixant per acabar l'entreno per l'asfalt fins la carretera de Moró, on van vindre a replegar-me Mireia i Jordi.

Van ser 5 hores d'entreno solitari. Feia molt de temps que a peu no feia un entreno tan llarg tot sol. Però la veritat és que vaig disfrutar molt. Al meu ritme, pensant en les meus coses, relaxat. Ara apretes un pelet pujant. Tornes a la calma. Una baixadeta un poc més fort per a traure l'adrenalina i provar el turmell. Et pares a admirar el paissatge, només escoltant la natura,el cor i la respiració.........et sents part de la natura. Pareix que m'haja poció Panoràmix, jejejejeje.

Preparant una ultra, aquest tipus d'entrenos són necessaris. Són motivadors, almenys per a mi. 

Tornant al circuit de la cursa, els canvis que han fet al tram que vaig fer jo, encara el milloren, sobretot el tram que va des de La Pobla fins al Coll de la Mola, ara tot senda molt xula i molt tancada de vegetació.

I parlant de la cursa, quina passada el rècord de Miguel Caballero. Mare meua, li va llevar 5 minuts a l'anterior rècord. ¡¡ No hi ha que córrer ni rés !!

En quant a la meua setmana d'entrenos, continuen les bones sensacions i el coneixement. Esperem que aguanten fins la CSP. 

I aquestos són els numerets de la setmana:

16h43'14" hores d'entreno ; 101,13 km. a peu ; 121,53 km. amb bici ; 4.759 mD+.

En queden 7.

Salut i muntanya.
ATOPEEEEEEEEEE !!!

No hay comentarios: